Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

Veelgestelde vragen

Een reis plannen brengt heel wat vragen teweeg. Hieronder vind je antwoorden op veelgestelde vragen over Hotel Acropolis. 

Je vindt hier informatie over check-in en -out procedures, parkeren, ontbijt opties en meer. Staat je vraag hier niet tussen? Neem dan zeker contact met ons op, we beantwoorden graag je vragen!

Van hoe laat kan ik inchecken?

Inchecken is mogelijk vanaf 15.00 uur.

Om hoe laat moet ik uitchecken?

De check-out vindt plaats tot 11.00 uur. Wil je langer gebruik maken van de kamer? Neem dan contact op met onze receptie.

Is het ontbijt inbegrepen?

Bij reservatie kun je kiezen of je ontbijt wenst. Onze kamerprijzen zijn zonder ontbijt zodat je zelf de keuze hebt.

De prijs per persoon (vanaf 12 jaar): €17,50. Voor kinderen: €12.

Er is een uitgebreid ontbijtbuffet tussen 8u en 10u30.

Bij het plaatsen van je reservatie zul je de nodige informatie ontvangen.

Wat zijn de annulatievoorwaarden?

Gratis annuleren is steeds mogelijk tot 3 dagen voor aankomstdatum. Bij ziekte is het mogelijk om tot op de dag van aankomst je boeking te wijzigen en je datum te veranderen naar keuze. In het geval dat de nieuwe datum duurder uitvalt dan de oorspronkelijke boeking zijn wij genoodzaakt dit verschil door te rekenen. Opgelet! Deze garantie is alleen geldig op boekingen die gemaakt zijn via onze eigen website www.hotelacropolis.be

Hoe ver ligt het hotel van de zee?

Het hotel bevindt zich in de directe omgeving van de zee, strand en duinen. De zee bevindt zich op slechts 10 minuten (1km) wandelen van het hotel. Je ontvangt de wandelroute bij het inchecken.


 

Zijn huisdieren welkom in het hotel?

Huisdieren zijn niet toegelaten.

Is er een bar aanwezig in het hotel?

Dranken en snacks kun je zelf nemen in onze honesty bar. Je noteert wat je hebt genomen en betaalt bij check-out óf bij self-check-out wordt het bedrag van je kaart gehaald.

Vanaf 22u is de honesty bar met alcoholische dranken gesloten. Koffie en thee is steeds gratis.

Is er een kluis in de kamer?

In de kamer is een gratis kluis geïnstalleerd. Wij adviseren je om deze te gebruiken. Het hotel is niet verantwoordelijk voor verdwenen voorwerpen uit de kamer.

Is er een fietsenstalling in het hotel?

Er is een gratis fietsenstalling in de garage van het hotel. Hier zijn ook oplaadpunten voor elektrische fietsen aanwezig. Gelieve je fiets af te sluiten met een fietsslot. De directie is niet verantwoordelijk voor diefstal.

Zijn er kinderbedjes aanwezig in het hotel?

Een kinderbedje kan voor €15 aangevraagd worden bij de reservatie. Dit is voor het volledige verblijf.

Waar kan ik mijn wagen parkeren?

Het hotel beschikt over een ruime, gratis parking.

Is er een oplaadpunt voor elektrische wagens?

Hotel Acropolis beschikt jammer genoeg niet over een eigen laadpaal. Nabij het hotel bij de site Vita Krokodiel zijn deze beschikbaar alsook op 800 meter van het hotel bevindt zich de Ijzerparking met elektrische laadpalen.

Wat zijn de openingstijden van de receptie?

Tijdens het hoogseizoen is de receptie van het hotel elke dag open van 8u30 tot 22u. Tijdens het laagseizoen is de receptie beperkt open en werken we met self check-in.

Kan ik mijn bagage achter laten voor inchecken of na uitchecken?

Je kunt bagage achterlaten in onze bagageruimte.

Kan ik voorkeur opgeven voor losse bedden of een tweepersoonsbed?

Het hotel beschikt enkel over dubbele bedden.  Het is niet mogelijk om een extra bed op de kamer te plaatsen.

Is er linnen voorzien in de appartementen?

Zowel in de kamers als in de appartement zijn er badhanddoeken voorzien en zijn de bedden opgemaakt.